Jumaat, Disember 15, 2006

Growin' Up



Antara sedar dan tidak buchuk ibu "Ashraf Daniel" dah pon 2 bulan lebih semakin membesar semakin byk ragamnya.. Daniel dah pandai senyum dan mengeluarkan bunyi yg pelik2 dah dan yg paling dia suka main liurnya.

Dalam beberapa hari nih Daniel dah mula pandai pusing badan dan ada 1 hari tuh masa aku kat dapur tgh masak, masa tuh daniel tgh main sensorang so aku tinggalkan lah dia kejap mula2 tuh dengar jgk suara dia mengagah tapi lama2 langsung tak dak suara ingatkan dia tidur so aku biarkan jer.. 5 minit lepas tuh rasa cm tak sedap ati jak, aku pon masuk lah bilik tgk betulkah daniel dah tidur (sbb biasanya lepas main2 dia pandai tidur sendiri sambil isap ibu jarinya). Masuk jak ke bilik, masayaallah... biar betul anak aku nih, dia dah tidur meniarap sambil isap ibu jarinya ("pelik jugak sejak bila plak aku tiarapkan dia"). keesokkan harinya masa dia baru lepas mandi barulah aku tau, rupa2nya dia dah pandai pusing badan sambil tiarap sendiri.. hoh! kuat jugak badan daniel nih masa abg2 dia dulu dah 3 bulan lebih baru pandai tiarap.. sekarang nih dia tgh tido atas buaian adalah jugak masa aku sedikit tuk buat n3..

Utk Buchuk ibu Daniel... lekas2 lah besar

MRC at 8:38 PTG

0comments

0 Comments

Catat Ulasan